مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 20:252023-12-29سياسي

گذر مرزی جدید آستاراچای به مدیریت ترافیک مرزی کمک می کند


معاون وزیر راه، از افتتاح گذر مرزی جدید آستارا خبر داد و گفت: بازگشایی گذر مرزی آستاراچای به مدیریت ترافیک مرز کمک می کند.

- گذر مرزی جدید "آستاراچای" به مدیریت ترافیک مرزی کمک می کند ایسنا/گیلان معاون وزیر راه، از افتتاح گذر مرزی جدید آستارا خبر داد و گفت: بازگشایی گذر مرزی آستاراچای به مدیریت ترافیک مرز کمک می کند.

داریوش امانی امروز، 8 دی ماه در حاشیه سفر به آستارا در گفت وگو با خبرنگاران، از افتتاح گذر مرزی جدید آستارا خبر داد و اظهار کرد: فردا، 9 دی ماه با حضور مقامات عالی دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان شاهد بازگشایی گذر مرزی جدید معروف به آستاراچای خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در مراسم افتتاح، افزود: قبلا خط ریلی در این گذر مرزی فعال بود و قرار شد که محور جاده ای نیز فعال شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته و با حضور وزیر وقت راه و شهرسازی کلنگ این پروژه به زمین زده شد، خاطرنشان کرد: کشور آذربایجان پل را سریع خواست و جمهوری اسلامی ایران نیز به موازات طرف مقابل، زیرساخت ها را آماده سازی کرده است؛ مقرر شده که در مرحله اول کامیون های خالی از این مسیر بگذرند و کامیون های پر از پایانه قدیم استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر مرزی جدید آستاراچای به مدیریت ترافیک مرزی کمک می کند

گذر مرزی جدید آستاراچای به مدیریت ترافیک مرزی کمک می کند